Utechov-Vranov-Adamov 19

Brno, Czech Republic
Created By:
Petr Neruda
Description:
Trasa: z konečné zastávky autobusu v Útěchově (nebo z parkoviště nad ním) po zelené značce (turistické, ne cyklistické) do Vranova - zde kolem kostela po schodech dolů na silnici k rozcestníku na křižovatce - od něj po červené značce směr Nový hrad, běží se kousek po zpevněné lesní komunikaci až k rozcestníku - odtud cesta sbíhá (na mapce je naznačena trochu jiná trasa seběhu, buď jsem přehlédl někde odbočku nebo je dnes cesta značena jinak; celkem je to jedno, je nutné se držet červené značky) - po poněkud krkolemném seběhu (moje trasa šla podél potůčku takže bláto, listí, kameny a tak) se dostaneme na státní silnici - odbočíme vpravo a běžíme až k dalšímu rozcestníku na odpočivadle - cesta začíná stoupat do solidního svahu - podél Nového hradu se dostaneme na rozcestník (odtud je možné cestu do Adamova zkrátit po zelené značce) - po solidní zpevněné lesní cestě stále po červené značce běžíme až k rozcestníku se žlutou - po ní směr Adamov (je to dlouhé a poměrně ostré klesání asi 3,5 km) až na státní silnici - na ní doprava a dále už po modré značce do Adamova - přes řeku a pod železniční tratí na zpevněnou lesní cestu, která vede (stále po modré) až na konečnou autobusu v Útěchově. Není to úplně půlmaraton, ale fyzicky se to kompenzuje převýšením (celkově cca 1020 m)
Type:
Run

Share:

Please wait while we load elevation data for this map.